Onsdag

Hääääärligt väder idag solen skiner, jag tror våren e här nu=) Jag tog min vårjacka till jobbet idag, det måste väl vara ett bra tecken???!!! Jag ska snart åka iväg till läkaren men jag vet inte riktigt vart jag ska, måste ringa till mamma och kolla hon har full koll på sjukan eftersom hon jobbar där=) Jätte nervös börjar jag bli nu ush, med det kommer att gå bra lite prover och så e det över=) Jag måste tyvärr åka tillbaka till jobbet sen, skulle jätte gärna velat åka hem och bara vara ute i solen med en kopp kaffe.....Men det får jag ta imorn efter jobbet=) Nu måste jag byta om lite och växla lite pengar till parkeringen, hoppas ni får en bra dag idag!!!!!

Hör av mig senare och berättar hur det gick, wish me good luck=)


LOVE/ Josefin


Kommentarer
Postat av: mamsen

...ville bara påminna dig , ÄLSKAR DIG <3 NattiPuss <3

2009-04-01 @ 20:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0