Onsdag

Jobba, jobba, jobba idag igen....



Inget speciellt som händer den här veckan, bara jobbar och sliter som vanligt i veckorna. Men i helgen e jag ledig igen ska bli såååå skönt, och förhoppningvis så åker jag och köper en bil på Lördag....Bara hoppas på att den inte blir såld!!!!!! Igår gjorde jag lite mat igen till typ 20 personer...ha,ha...Så nu får vi äta samma mat hela veckan, ha,ha... Perfekt slipper laga nån mat bara att värma på=) Jag fattar inte vart tiden försvann igår, jag MISSADE tom desperate, tänkte inte ens på att det var tisdag.... Aja inte hela världen men jag som aldrig missar DH.... Men vi hade det mysigt iaf, vi bubblade ute istället=) Nu måste jag göra det vanliga igen, kolla på bilar....hi,hi... Det e det enda jag gör nu för tiden......
Ha en bra dag!!!

LOVE/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0