Natt blogg.....

Kom precis hem från våran kompis Olas 30 års fest, så ont i huvudet. INTE billigt och åka taxi hem nästan 400 spänn, helt sjukt..... Åkte hem själv Tom stannade kvar så han ska väl oxå hem med taxi så det blir 400 spänn till..... Så tråkigt och lägga pengar på sånt men vad gör man inte för att komma hem till sin säng. Det var trevligt på festen god mat och en snubbe som spelade och sjöng, men jag ville hem till slut, hade väl inte direkt så super kul så att drog hem helt enkelt!!!! Vi var hemma hos en annan kompis innan på förfest som tur var Sara där, haha tur det var bara killar annars. Kanske inte så kul med typ 100 pers grabbar bara, och bara snack om bilar...Hi,hi.. Umgicks med Kamilla och familjen tidigare idag, en sväng på tuna och shoppade lite=) Joo så jag passade på att köpa lite hårfärg, guld blond blev det, jaaaaaaa eller skulle bli rättare sagt. Men när färgen suttit i 40 minuter såg det helt oranget ut... Fick PANIK.... gick och tvättade bort det, och POFF så hade det inte hänt nånting med min hårfärg...Ha,ha så jag har fortfarande samma hårfäg innan jag färgade...vilket skämt jag som ville ha guld blont. Men icke.. Aja får väl se vad jag ska göra för att få det lite ljusare igen.... Nu ska jag slå på en film och sova så att huvudvärken släpper....

 Sov Gott!!!!

Puss och Kram

Jag och Darling ikväll på festen=))
Glada e vi..hi,hi..
Och som ni ser....så e min hårgfärg densamma...konstigt...Men aaa tur att det inte blev oranget iaf då hade jag nog rakat av det..ha,ha... Nej ush vad hemskt det hade varit.... Det får man inte skojja om, mitt hår betyder endå mycket för mig=) Tack Kamilla för hjälpen fast det inte blev nån skillnad..ha,ha!!!
Nepp nu ska jag kolla på en film och sluta babbla..... Sleep Well....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0