Love my puma.....

Hemma från jobbet och ska åka iväg igen=)


Har på mig mina nya puma skor=)
Body och kjol från Gina!!!!
Och min favvo sjal från Sisters.



Jag och Julia=)
De var ute och lekte på tomten när jag var på väg hem från jobbet.....




Å så klart Theo beo ska ju oxå vara med på bild=)
Ha,ha det ser ut som jag har årets påse under ögat..... Men det har jag ju inte nu när jag kollar mig i spegeln.....Jag skyller på fel vinkel....hi,hi=)

Sitter och väntar på att Tom ska komma hem, han har varit och bytit till sommar däck och fälg på sin bil.... Jag får vänta till helgen sen blir det fina däck och fälgar på min bil oxå=) Vi ska åka iväg och titta på lite dörrar mm... vi måste köpa nya till källaren de har blivit så dåliga, och så kanske äta nåt gott oxå=)

LOVE/ Josefin

Kommentarer
Postat av: Natali

Jätte gullig blogg!

Vad händer idag då?

2009-04-02 @ 18:24:35
URL: http://nyje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0