Letar och letar......blir galen snart!!!

Sitter och letar bil för fullt, hmmm svårt det här vet inte hur många gånger jag har ändrat mig nu..... Ska det vara så svårt och bara bestämma sig för en bil va???!!!! När jag väl bestämt mig så hittar jag nåt annat men men det e bara och LETA vidare..... Har suttit framför datorn nu i 2 timmar och bara letat bil med Darling, men han somnade visst..... Vi var en sväng till Samppa och Kamilla tidigare idag fikade och satt i solen, mysigt. Vi ska åka iväg till affären nu och handla lite mat till oss och Dollar, nu måste jag bara försöka väcka Tom oxå... Inte en lätt match, så himla grinig jämnt när jag ska väcka honom... Ska hämta stekpanna och lite kastruller nu och börja spela trummer i sovrummet då blir han nog nöjd...ha,ha....



Den osminkade sanningen..hi,hi.... Så skönt och ha "sminkfria" dagar!!!!
Sitter i sängen och myser med min LP=)

LOOOVE/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0