Ledig idag....

Så himla skönt och vara ledig idag, tog en liten sovmorgon med Dollar.... Drack lite kaffe hemma och så drog jag iväg till bror min, så nu sitter jag ute på deras trapp....solen skiner, härligt!!!!! Idag har jag ingenting planerat ska bara glida omkring och fika hela dan..hi,hi... Jag sålde min bil igår oxå, så nu e jag billös...Eller jaa jag får låna mammas bil ett par dagar så det e skönt, annars så skulle jag inte komma nånstans. Julia sitter bervid mig här och gör fina frisyrer på mig, älskar när nån håller på med mitt hår=)) Nu måste jag sätta mig och kolla runt på bilar på Blocket såklart=)

Ha en härlig Fredag gott folk=)

Puss Puss



Jag imorse i solen=)



Min outfit för dagen.

Leggings och skjorta från Gina
Kjolen från vila, väskan från Sisters=)
Och mina favoritskor från Puma=)



Julia hjälper mig och blogga lite, sötnosen!!!!

Jag fick leka lite doktor nyss när hon ramlade och slog sig, och det kom blod ur hennes finger....Oj vad hon tyckte det var läskigt. Jag berättade en story om att vi har massor med blod i kroppen och att det kommer ut om vi gör illa oss...  Ha ha jag undrar hur mitt hår ser ut nu när jag får frisyrer, känner att jag börjar få lite tover nu...hi,hi=) Nu ska jag och Julia dra iväg till affären och köpa Kaffe.... Byeeee!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0