Jag kan mer än vad jag tror....=)

Jag har gjort det!!!!!!! Bytit till sommar fälgar på min bil idag (nästan) helt själv!!!!!! Så stolt jag e=) Fick lite hjälp av Fredrik som kombi Darlings jobb när jag höll på för fullt, men shit vad jobbigt det var, däcken vägde ju typ 3 ton...puh jobbigt var det men kul=) Och så tvättade jag bilen oxå, shit vilken meckar dag..hi,hi=) Slutade redan två idag så jag åkte bara hem och bytte om och till Tuna Park, lämnade äntligen in min ring så den kommer vara klar om 3 veckor det blev två hopp större än vad jag hade innan så nu ska den väl sitta bra får man ju hoppas. Kom precis hem vi var iväg och käkade lite pizza oxå, jag tyckte att förtjänade det efter allt slit med bilen....Jag kanske ska ta och byta yrke och bli däck bytare i formel 1 depån...ha,ha=) Ikväll blir det bara vara hemma och inte göra nånting, skönt efter en låång arbets vecka. Talang 2009 börjar snart så det ska bli kul och kolla på=) Nu ska jag gå och byta om till mina mys pys läder, ha en mysig fredag kväll people=))

Ute i solen idag, guuuud så skönt väder det har varit....


I love sunshine=)



On the road as usual=)



Looooook at this shit!!!!!
Så här fin blev jag efter däck bytet...hi,hi...
Lite skit under naglarna har väl aldrig skadat=)

LOVE/ Josefin


Kommentarer
Postat av: mamsen

Såja , det är min dotter !!!! Duktigt gjort !!!! INTE tummen mitt i handen, verkligen INTE !!! PUSS <3

2009-04-03 @ 23:08:19
Postat av: Leo

hej:-)

ja shit va du e duktig. & så e du snygg också.

trevlig helg på dig!

kram

2009-04-04 @ 12:03:46
URL: http://sweetlikechocolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0