Inge fel på mig.....

Då var jag hemma efter jobb och läkar besök.... Inge fel på mig inte, ja eller jag e inte allergisk mot nåt tydligen.... Konstigt jag har ju min nästäppa och de kunde inte svara på vad det va. Jag fick göra ett pricktest mot en massa olika saker katt, damm mm...men inget gav utslag, så jag e väl frisk då nästan iaf...hi,hi=) Det har varit helt underbart väder idag måste nog vara den varmaste dagen i år...wihoooo=) Vi har precis käkat lite, jag gjorde en pasta sås som var lite väl stark för min smak men det gick ner. Jag och Tom sitter i varsin soffa med våra Lap tops..ha,ha ser rätt roligt ut.... Medans Emma städar för fullt, känner mig elak när vi bara sitter här....men hon får ju pejjat för det, så snäll hon e som vill hjälpa oss med städbiten, det blir alltid så fint och frescht när hon varit här=) E det nån som har blivit lurad idag då??!! Jag har blivit lurad men jag gick inte på det.... Emma sa: Vi i våran klass får inte ta studenten i år för att vi har varit borta så mycket, så vi får gå om ett år.... HA,HA... Gick inte på det=) Ska bli så kul och se henne ta studenten, jag vill oxå igen!!!!!! Trodde jag skulle ha turen med mig idag så jag köpte en trisslott, men inge vinst blev det=( Det var länge sen jag köpte trisslotter så kände att det var dags... Jag var besatt av trisslotter för ca ett halvår sen, jag köpte lotter varje dag det var helt sjukt vad mycket pengar jag hade lagt ner på det när jag räknade ihop alla lotter jag inte hade vinst på....Ush förstår de som e spelberoende... Nu kan jag hålla mig till några få i månaden iaf=) Nu ska jag gå och tvätta av mig smink och på med mysdressen, imorn e det tidig väckning ska gå upp kl 7...ush!!!!

Sov gott!!!



Solbrillorna på idag=)
Längtar verkligen till sommaren jag e så sjukt blek.... Måste nog börja sola lite=)

LOVE/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0