Hello!!!

Ush vilken jobbig dag på jobbet typ 0 personer som jobbar idag, trött jag e på dålig planering här on tha work. Jag skulle bli chef istället...ha,ha!!!! Idag får jag åka hem vid fem tiden iaf så skönt och slippa de sena kvällarna här=) Mina planer för dagen e att åka hem och vara ute i solen och fixa lite i trädgården, ha ha det lät gammalt. Men det e faktiskt sant jag tänkte försöka känna mig som en riktig hus ägare, fixa och trixa...hi,hi=) Åhh jag blir så trött mig själv att jag har sååååå dåligt minne, imorse skulle jag ringa till veterinären kl 8 men tror ni att jag kom ihåg det lr???!!! Nae, suck..... Dollar ska kastreras och det e väldigt snart han har blivit helt KOCKO han går omkring och skriker och ylar....han vill nog ut till tjejerna stackarn, så han måste kastreras innan bara!!!!! Annars kommer det springa omkring en massa små Dollars överallt..ha,ha=) Nu måste jag försöka få i mig lite mat innan det kallnar.

CYA!!!!

LOVE/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0