Härliga dag...

Solen skiner och jag känner mig på bra humör idag, och så slutar jag skapligt tidigt idag=) Det var tungt och kliva upp imorse, jag somnade inte förns vi halv tre.....och gick upp sju...Ush..ush.... Men jag får skylla mig själv, jag ville se på en film så jag slog på en jätte läskig thriller (kollade på den själv eftersom att Darling redan låg och sov) jag trodde jag skulle skita på mig.....Men endå var jag tvungen och se den, men jag hade verkligen svårt att somna efter den filmen...Så lite trött e jag idag men endå på super humör=) Jag älskar läskiga filmer dom e ju så spännande!!!!!! Ikväll så har jag ingen bil kvar längre, killen som ska köpa den kommer nog troligtvis ikväll om han hinner fixa allt med pengar...mm... Jaha då får jag börja gå till jobbet...HA,HA!!!! Nej då jag får låna mammas bil ett par dagar tills jag har köpt mig en ny bil, så snäll hon e =) Nu ska jag gå ut i det fina vädret lite och bara njuta och läsa aftonbladet.

Have a nice day

LOVE/ Josefin



Det verkar som att den här super snygga bikinin från www.nelly.com e slut!!!!!
Vill verkligen ha den, nu måste jag spana.....ifall den kommer in igen=) *hoppas*
Annars får jag beställa den andra snyggingen röd/svart.....oxå från Nelly!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0