Halloj

Allt bra med er??!! Själv så hoppade jag precis ut ur duschen så skönt och duscha och köra en rejäl skrubb, man blir som ny efteråt=) Jag gjorde en super god pasta sallad med tuna fish och massa annat gott, älskar sallad men det blir inte så ofta man gör det av nån konstig anledning...Eller jo kanske för att Darling alltid vill ha RIKTIG mat..hi,hi.. Emma var här och städade ikväll oxå så nu e det fint här hemma igen, gud vad bortskämda vi har blivit när hon städar här men det e så uppskattat. Tiden räcker inte till till allt helt enkelt.... Imorn kanske jag blir av med bilen oxå, min fina pärla jag kommer sakna den.....Men jag hittar nåt som är ännu finare får jag hoppas=)) DP e på inspelning så jag ska slå på det nu och dricka lite kaffe! Jag hoppas jag kommer i säng skapligt ikväll för jag måste gå upp vid sju imorn...jobbet as usual!!!


Godnatt på er!!!


Puss kram



Mitt lilla åk som troligtvis blir såld imorn.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0