Godmorgon....

Vaknade för en halvtimma sen, känner mig ganska så utvilad. Har fått i mig lite frukost oxå (wow)..... Tom ligger fortfarande och sover han kom väl hem vid tre tiden och började banka på sovrumsfönstret som en galning, blev skit rädd trodde det var en tjuv..ha,ha... Han hade inga nycklar hem så han körde med den metoden istället för och ringa och säga att jag ska komma och öppna dörren, aja..... Jag ska gå och sätta mig i solen på altan nu jätte fint väder, men det blåser lite kallt..... Mina planer för dagen var att åka och köpa bil, men med min tur så blev de sålda.....så nu får jag vänta,vänta,vänta och vänta.... Jag HATAR och vänta!!!!!!! Jag känner att jag har träningsverk på rumpan efter igår..ha,ha... Jag och Darling dansade för fullt..... Å så fick jag en smäll på hakan oxå...ha,ha...misshandlad blev jag.... Nej då fick bara en liten käft smäll.... Tom skulle skojja med en snubbe och drog honom i byxorna och så släppte han med full fart med hans armbåge mot min haka....och PANG så fick jag blåmärke...ha,ha så det kan gå!!!! Nu ska jag ha Kaffe och försöka sparka upp Tom så vi kan göra nåt kul idag=))

LOVE/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0