Ute hela dagen.....

Halooo där=) Har inte haft tid och blogga idag har haft fullt upp med massa grejer. Jag hade satt väckning halv nio imorse men vi gick inte upp förns tio....hi,hi... Skönt och sova det vet ni va=) Iaf efter vi vaknat så drog vi iväg till Toms mamma på en frukost (vi hade inge frukost hemma, inte så ovanligt) sen drog vi iväg till en massa olika platser i naturen=) Vi fick reda på en ganska rolig grej av Zandra och Marcus, det heter geocaching så det ville vi prova på...... Det e svårt och förklara men ska försöka..... Man går in på www.geocaching.com och där ska man knappa in den staden man bor i om man vill leta där..... Det e asså kartor på "små skatter" som man ska hitta i naturen, och de ska man hitta. Oftast så e det en liten låda som kan ligga under en stolpe i ett träd...mm... i lådan ligger det papper och penna som man bara ska skriva datum och namn, det namnet man loggar in med på den hemsidan...Och lådan ska så KLART ligga kvar, en rolig grej bara. Det e jätte kul grej om man vill vara ute och göra nåt=))) Vi hittade iaf 5 stycken skatter...hi,hi... Det e ganksa svårt och förklara men iaf det e vad vi pysslade med på förmiddagen....Låter kanske inte så roligt men det e det, det finns i hela världen det tycker jag e coolt!!!! Det e bara vanliga männsikor som har lagt ut de små skatterna, undrar vem som har kommit på det??!! =) Vi åkte förbi Camilla och Patrik idag oxå på en kaffe, så gick vi på en husvisning oxå vi var lite nyfikna bara.... Jag e fortfarande jätte jätte mätt mamma och hennes karl bjöd på middag idag gott som vanligt. Det var fullt ös med alla barnen, jag lekte med de små korvarna så jag var helt svettig nästan efteråt, så goa dom e =) Faster/Moster tycker om er så mycket!!!!! Jag kanske har sålt min bil snart oxå det var en kille och kollade igår, får reda på det imorn hoppas hoppas!!!! Nu måste jag gosa lite med mina pojkar innan det e dags för sova!!!! För imorn e det jobba imorn men den här veckan har jag bara 3 dagars jobb sen e jag ledig igen=)

Sov Gott!!!!

LOVE/ Josefin



Jag och Darling.... Trädkramare...hi,hi...
Super stort träd hittade vi på vår lilla resa ute idag=)
Åhh förresten så såg vi ormar idag...bläää.... jätte läskigt, man vet aldrig vad som finns därute..hi,hi..



Jag står med min LP på bagageluckan på Darlings bil och letar efter nya ställen och leta på...hi,hi=))
Så bra med min mini Pc för den hänger alltid med i väskan!!!



Mina killar tar en liten power nap..hi,hi... så sött=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0