Fredag....

Äntligen helg har inte haft mycket tid till bloggandet den här veckan..... Men ska försöka bättra mig, det e så mycket nu med bilar och jobb hit och dit!!!! Imorn ska jag iaf iväg och köpa en bil till mig.....wohoo...=) Äntligen hoppas att den e fin bara om den e det så åker den med mig hem på en gång=) Nu sitter vi i soffan och bara slappar efter jobbet Emma e här oxå, vi ska bara bestämma oss vad vi ska äta idag.... Sååå hungrig... Ikväll blir det inget spec måste komma i säng ganska tidigt vi måste åka ganska tidigt imorn...... Så bye bye så länge.... Lägger in lite bilder på bilen imorn förhoppningvis=)¨

Puss kraaaaaam



Jag igår..... Vi hoppade ner i badet efter jobbet så mysigt i solnedgången=)



My Darling, väldigt upptagen...=)
Ha,ha och mycket skägg har det blivit oxå!!!!!
Nja vet inte riktigt vad jag tycker om det, ska nog raka av det inatt när han sover...hi,hi



Me going to the work as usual......
Fasen försov mig imorse EN TIMME... var så trött att jag inte ens hade hört klockan..hi,hi....
Men det var skönt för det blev en kortare arbetsdag.....
Nu måste vi åka....  Herrååå!!!!!

Kommentarer
Postat av: miamarie

Nu e jag nyfiken!! Va bidde de för bil????

2009-04-25 @ 19:26:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0