Fredaaaaaaaaaaaaag!

Äntligen Fredag idag e så glad, fint väder och allt.... och så åker jag hem från jobbet om 2 timmar...weeee=) Jag ska nog ta en sväng på stan, och så ska jag framförallt lämna in min ring idag oxå.... Jaaaaaa jag vet jag har inte gjort det än, men minnet som sagt hänger inte alltid med lixsom.... Men idag SKA jag lämna in den!!!!!!! Imorse kom jag ihåg och ringa till veterinären om Dollar, så snart åker han in på sjukan och blir av med kulorna...ha,ha...Stackarn, och så ska han öron märkas och vaccineras allt på samma gång det e lika bra när han endå ligger sövd sa veterinären så OK, det e bara pejja och se glad ut=)

Ut i det skit fina vädret gott folk=))



På jobbet.....



LOVE/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0