Fight med Humlor.....

Satte mig här ute på altan hemma och tänkte njuta av vädret, men istället e det en jäkla humla som håller på och snurrar ovanför mitt huvud hela tiden...suck..... Och inte bara det när jag kom hem så satt Dollar och lekte med en humla inne, stackarn han kunde ju ha blivit ihjäl biten.... Så jag tog fram den största och tjockaste tidningen vi hadde och slog ihäl han snabbt kan jag lova!!!!!! Hatar dom små jävlarna!!!!! Kollade posten när jag kom hem och fick hem en tidning från H&M och trodde att det var kläder.....men det var ju bara grejer hem i tidnigen, blev lite paff att de har börjat med sånt oxå. Jätte fina grejer var det bla handukar,filtar..mm.. Åhh jag har äntligen fått mina kilklackar från H&M som jag beställde i Februari tog ju bara 2 månader, måste hämta ut dom i veckan=)) Sitter och väntar på att Tom ska ringa upp mig, vill veta om snubben ska köpa min bil ikväll..... Så nu måste jag ut på blocket och försöka bestämma mig vad jag vill ha för en ny bil.. svårt kan jag lova, jag har besluts ångest....

Byeee byeee!!!

Puss Kram



Ute och bråkar med humlor...ha,ha...



Kaffe och blogg time=)



Jag idag!! och Mr Dollar susar förbi....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0