Ännu en super dag=)

E så glad idag även fast jag jobbar, men jag åker hem rätt så snart=) Såååååå fint väder, älskar detta fina vädret=)) Imorse gick jag upp vid halv nio redan fast jag började halv elva. Men jag och Darling gick ut för att tvätta min bil och så, det e en kille som ska komma och kolla på den, så då måste man ju göra den lite fiiiin=) Men när vi var mitt i tvättandet så kom vi på att vi inte hade nån tvättsvamp hemma...ha,ha.... Så jag får tvätta den en gång till när jag kommer hem, tvätta bilar det kan jag vid det här laget...hi,hi=) Men jag tycker faktiskt att det e rätt så kul och tvätta, man ser ju hur fin pärlan bli efteråt=) Idag blir det fullt upp hemma, Toms mormor kommer på besök och så e Zandra och familjen kvar oxå det e kul med mycket folk omkring sig. Nu ska jag gå och sätta mig ute på kajen och SOLA SOLA SOLA=) Jag skippade foundation idag så jag kanske har chansen att bli lite brun i ansiktet=))

Ha det gott!!!!!

LOVE/ Josefin


En mycket trött jag imorse.......

Kommentarer
Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless

SV: glad påsk på dig också :-) vad söt du är, du har verkligen ett dock-ansikte :-) Kram

2009-04-12 @ 16:22:13
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0