Freeeeeeedag!!!!

Äntligen helg=) Idag har jag hunnit med mycket även fast jag jobbat, mami kom förbi på en fika efter jobbet=) Sen drog jag iväg till Darlings jobb och tvättade bilen duktig som man e=) Måste hålla bilen ren det e viktigt..hi,hi!!! Efter det var jag värd en liten shopping runda tyckte jag..he,he=) Hittade två par skor, ett par vanliga svarta uggs hade såna förra året och det e mycket bra basic skor. Och sen ett par skit snygga stövlar med nit band runt vristen, dock ingen klack men det blir perfekt till vintern när man vill vara lite fin och slippa halka i snön och slasket!!!

Jag och Darling åkte ner på stan och drog i oss lite käk, idag blev det inge laga inte. Gjorde faktiskt en taco paj igår så idag var det dags för lite crap mat=) Vi kom nyss hem från Patrik och Camilla vi satt där och kollade på Idol, e lite less på att de säger att i år e det bästa startfältet nånsin. Håller inte med juryn!!! Mina favoriter e Erik,Erika och Resa, så jag håller på dom=) Resten e halv fabrikat enligt mig... Ajaaa... What ever!!!!

Sitter nästan och halv sover i soffan shit vad trött jag blev....det känns att jag har gått upp tidigt imorse. Somnar väl snart inge ovanligt.... soff sovare..ha,ha=)

Lite bilder kommer häääär.....



Skorna jag köpte idag snygga va??!!







Nati nati/// Lillis

Kommentarer
Postat av: Satu

Tack kära min <3 för fikat !! Fina skor !!! Puss <3

2009-10-31 @ 00:25:43
Postat av: Anonym

halloj. Fina stovlar du kopt, letar ocksa efter stovlar men ar ju sa svart att hitta.. Hur gar det med planerna till nyar da? :)



Ha det bra gumman. Puss & kram

2009-11-01 @ 17:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0